21 July 2011

Pretty

Tak mało u mnie scrapów
a tak to lubię
jakoś czasu brak
i weny często
ale teraz zabawa w liftowanie na blogu scrapki-wyzwaniowo   na tyle mnie wciągnęła że zrobiłam scrapa:)

a ponieważ kropek ci na nim dostatek ;) zgłaszam go na 3 wyzwanie w Galerii Rea   KROPKA W KROPĘ












oto oryginał który był przedmiotem liftu
cudny oryginał - mistrzyni scrapowania ;)





Matczyna miłość jest bezgraniczna i nigdy nie wygasa, nawet przez łzy tli się do końca swoich dni.
/Senna K./







Wszystkim przesyłam pozdrowienia i uśmiechy z mokrego Dublina
Teo

3 comments:

  1. wyszedł super!:) bardzo podoba mi się ten napis z cekinów i materiału:)

    ReplyDelete
  2. Świetny lift! Ogromnie podoba mi się napis "pretty".

    ReplyDelete
  3. świetny scrap!! a dziewczynka na zdjęciach przeurocza:))

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)