21 February 2012

Modne torebeczki

Moda na kartki w kształcie torebeczek trwa :)
Moje powstały  - inspirując się torebeczkami anuli i jelonki.

Powstało jeszcze kilka innych sztuk - pokażę je innym razem :)

Nie ma na nich bilecików ani napisów - ponieważ mogą być na różne okazje [urodziny-komunia itp] i zostaną dostosowane bezpośrednio do okazji na którą będą wręczane.



Wczoraj przeczytałam taki tekst, obok którego nie mogłam przejść obojętnie ...jest tak prawdziwy.

Dlatego cytuję go dla WAS


Jeśli któregoś dnia...
Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać. Zadzwoń do mnie...
Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z Tobą...


Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić...
Nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą...


Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie....
Obiecuję być wtedy z Tobą i obiecuję być cicho...


Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze...
Przybiegnij do mnie bardzo szybko. Mogę Cię wtedy potrzebować...




Życzę Wam, żebyście mieli z kim płakać, rozmawiać, BYĆ i żebyście pamiętali że to zawsze działa w dwie strony!!


Miłego dnia


My świętujemy dziś 10 urodzinki pierworodnego ;) 


Teo



2 comments:

  1. Torebeczki śliczniutkie! :)
    A cytat znałam i bardzo mi się podoba. Od razu nasuwa się myśl, kogo tam wpasować... Ja na szczęście mam kogoś takiego :)

    Udanego świętowania!! :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne torebusie, Teo:) Bardzo mi miło, że mogłam Cię zainspirować:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)