26 February 2013

Prototyp zaproszenia ślubnego

Kiedyś wspominałam o nietypowych zaproszeniach ślubnych, które dostałam za zadanie zrobić:)
  Tak więc mogę pokazać - prototyp ....zanim klientka wybrała już konkretny papier [będzie bardzo różowo - bo różowe były pokazywane ostatnio przeze mnie Save the Date Card - różowe będą stroje druhen i wystrój sali ;) więc królować będzie różowa Galeria Papieru;)]   W środku jest podział na 3 części - jak to w Irl. często bywa: zaproszenie + RSVP + wytyczne albo o prezentach albo o miejscu wesela .... a ta para zamiast 3 różnych kartek dla gości - wybrała zestaw - chorągiewki :)







"Jesteś odpowiedzią na każdą modlitwę, jaką zanosiłem. Jesteś pieśnią, marzeniem i szeptem. Sam nie pojmuję, jakim cudem tyle czasu bez ciebie wytrzymałem." 
(Nicholas Sparks "Pamiętnik .")


Życzę miłego wieczoru:)
A ja wracam do pracy .....

Teo

2 comments:

  1. o kurczaczki swietny pomysł! ciekawa jestem końcowego efektu wszystkich zaproszeń!

    ReplyDelete
  2. wow , super pomysł -tak nie banalnie:)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)