24 February 2013

Save the date CARD ;)

W Irlandii jest zwyczaj - że zanim wyśle się zaproszenia ślubne - rozdaje się powiadomienia o tym że będzie ślub - aby goście zarezerwowali sobie datę :)

Tak wiec tym razem - takie oto mini karty - wielkość 8 x 5,5 cm
:)

Projekt wybrany przez osobę zamawiającą - cały ślub będzie bardzo różowiasty - suknie druhen itp - wiec zaproszenia i papierowa oprawa także:)






 Większość ludzi używa głowy nie do myślenia, lecz do potakiwania. 
Evelyn Waugh.


Donoszę również - że bardzo mi miło, że  zasiliłam grono DT blogu sklepu-ewa.pl
:)




Za mną bardzo emocjonujący weekend
Pozdrawiam i dobrej nocy
Teo



2 comments:

  1. nie znałam tego zwyczaju, ach ile ja sie jeszcze dowiedziec muszę ;)
    śliczne te powiadomienia :)
    i odpoczywajcie :*

    ReplyDelete
  2. oo ciekawy zwyczaj :) a karteczki bardzo pomysłowe !!!!

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)