16 July 2015

Watercolor cards

Witam Was.
Lubię próbować nowych technik - przydasiów - korzystać z czegoś co wydaje się nie dla mnie.

Od dawna pociągaja mnie akwarelowe obrazki - kartki - czasami próbuję nawet kolorować coś kredkami wodnymi.
Ostatnio zakochałam się w ECOLINACH

Używam je do robienia samodzielnego tła - koloruję tekturki - uzywam do farbowania kwiatków. 
Są fantastyczne i bardzo wydaje.


Możliwość tworzenia wlasnych kolorów - świetnie się ze sobą łączą - dając fajne efekty i zacieki.







PODPIS

3 comments:

  1. o tak, ecoliny są cudne! ta pierwsza kartka mnie zachwyciła najbardziej! ♥

    ReplyDelete
  2. wspaniałe możliwości, rzeczywiście... :)

    ReplyDelete

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)