23 June 2016

Kurs na akwarelowe róże

Witam Was ciepło

Dziś chcę Wam pokazać kurs który zrobiłam dla Agaterii - na przygotowanie akwarelowych różyczek.



do kursu wykorzystałam najnowsze stempli - róże warstwową. 
Efekty które uzyskamy, są takie jak na kartkach poniżej:


Jak zwykle kurs w wersji zdjęciowej.

Potrzebne materiały:



W pierwszej kolejności z jakiś resztek sztywnego papieru, u mnie papieru akwarelowego - odbijamy- embossujemy i wycinamy tzn MASKI. Najpierw róży - potem pokażę także listki. 
Maski wycięte i zembossowane posłużą nam wielokrotne - bo są sztywne i wytrzymałe. potem schowajmy je sobie razem ze stemplami-na pewno nam się przydadzą.



Moje maski wygladają tak:



Teraz czas na układanie kompozycji. 
Co robimy w kolejnych krokach:

1. Odbijamy różę tuszem do embossingu.
2. Obsypujemy białym pudrem.
3. Roztapiamy tusz nagrzewnicą.
4. Po wyschnięciu - przynajmniej 20 sekund - bierzemy naszą maskę, przykrywamy równo.
5. Odbijamy kolejny raz - embossujemy pudrem.
6. Korzystając z dwóch masek naszej róży - robimy naszą kompozycję - jedna po drugiej.
7. Każdą różę po koleii embossujemy na biało, aby nie zetrzeć tuszu przez przypadek, lub aby nie wysechł zbytnio.







Nasze różyczki wyglądają następująco:


Teraz dokładnie to samo robimy z listkami - odbijanie - embossowanie - przykrywanie maską i tak następne i następne.



Nasza kompozycja róż z listkami wygląda jak poniżej:



Teraz czas na kolorowanie


Tusz odbijam na bloczku i pędzelkiem z wodą nabieram i maluje nasze róże i listki. 




Dookoła dodaję cienie - robiąc dokładnie tak samo jak kolorowanie - odbijam na bloczku żółty tusz i pędzelkiem rozprowadzam wokół naszego bukietu.


Dodaję różom blasku:



Jedną z kartek zrobiłam tak, że wzór wycięłam i nakleiłam na kosteczki 3D. 


Wycinam MASKĘ całej kompozycji , przykrywam kompozycję, i chlapię chlapaczami 13arts. 


Gotowe kartki prezentują się nastęująco:
Dodałam napis: tekturkę lub stempel i gotowe. 






Mam nadzieję że kurs Wam się przyda. 
:)
Zapraszam Was do pokazywania swoich prac.

Miłego dnia



PODPIS

No comments:

Post a Comment

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)