2 June 2016

Kwiatki z foamiranu + stemple - KURS

Hej hej. 
Ostatnio często tu bywam :)
Dziś chcę Wam pokazać kurs który zrobiłam dla Agaterii.

Dziś chcę Wam pokazać sposób na kwiatki z foamiranu. Nie zawsze trzeba mieć szablony kwiatków lub wykrojniki kwiatowe - aby zrobić kwiatki.

Ponieważ z zaplanowanych kwiatków chciałam zrobić kartkę w kolorze zielonkawym - takie równiez wybrałam kolory do zrobienia kwiatów. 

Chce Wam równiez pokazać - że na piance można odbijać stemple różnymi tuszami. Najlepsze są tusze trwałe, permanentne.




Tusze pigmentowe i ditressy TH czyli tusze wodne nie nadają się do odbijania wzorów na foamiranie - po prostu rozmazują się.
Te tusze idealnie nadzadzą się do tuszowanai i farbowania kwiatuszków.


Najbardziej lubie permanentny biały tusz.


Następnie recznie wcinamy nasze odbitki - kwiatuszki i listki.



Ja kwiatki najbardziej lubie farbować suchymi pastelami. 
Stosuję dwie metody - albo kredką maluję kwiatki i potem rozmazuję kolor mokrą chusteczką dla dzieci.
Albo mokrą chusteczkę owijam na palcu - potem nabieram trochę pasteli i dopiero rozsmarowuję na kwiatkach



Moje zafarbowane kwiatuszki i listki:


Listki nożyczkami nacinam - w jednym kierunku - potem nabiorą bardziej realistycznego kształtu.


Teraz w ruch pójdzie nagrzewane naszego foamiranu, naszych kwiatuszków i listków.
Pianka nagrzana jest plastyczna i rewelacyjnie się poddaje kształtowniu.

Każdy płatek nagrzewam oddzielnie, nastęnie zwijam je i tarmoszę.


Kiedy płatki są wytarmoszone i ukształtowane - przykładam do żelazka na chwilke środek kwiatka i potem dłutkiem do modelowania szybko nadaje całości kształt.

I tak po koleii z wszystkimi płatkami, kwiatkami i listkami. 



W gotowych kwiatkach na środku robię dziurki.
Będziemy łączyć kwiatki różnej wielkości - można rto robić pręcikami do kwiatków, ćwiekami, sznureczkiem, samym klejem i potem ozdobić np perełką czy guzikiem.


Układam kwiatki różnej wielkości na siebie, łaczę je zestawem pręcików. 


W ten sposób uzyskaliśmy kilka kwiatków, o różnych kształtach.


Kwiatuszki użyłam do ozdobienia kartki. 






Do przygotowania kursu i kartki użyłam:


 
 
 


Dziękuję za uwagę :) Mam nadzieję że storzycie piękne kwiatki.
Pozdrawiam

PODPIS

2 comments:

Będzie mi niezmiernie miło przeczytać coś od Ciebie :):)
It would be great to see your comments :-)

D Z I Ę K U J Ę / T H A N K S :)